woensdag 21 november 2012

piekfijn in orde

Het leukste vind ik altijd om creatieve dingen te verzinnen,dan vooral materialen anders dan gebruikelijk toe te passen. Boom op zn kop, glazen borrelglaasjes als waxinehouders etc.

Voor mijn kerstcreaties was ik lekker aan het knuteselen en kwam een oude piek tegen, nu kun je die gewoon op de kerstboom zetten maar nog leuker word ie als je t op andere manier gebruikt. Ik heb er een glazen vaas bijgezocht waar de piek precies invalt. De onderkant van de vaas heb ik opgevuld met engelenhaar. De piek er vervolgens in laten zakken en dee doet dienst als vaasje. de glazen rand heb ik wat opgeleukt met zijden bessentakjes. Deze kerstcreatie blijft altijd goed want de materialen zijn allemaal kunst en zijde. Je kunt dit kunstje ook uitvoeren met kerstballen, haal dan de ophanghaakjes eraf, zo ontstaat een gaatje, deze kun je dan als vaasje gebruiken, ook leuk met verse bloemetjes erin. beetje sneeuw er bij en klaar is je originele schikking.

www.cabauwsekaatje.nl
www.dorresteijndesign.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten