maandag 26 november 2012

Er is post!!



 

Postzakken, geweldig knutselmateriaal. En dan vooral die leuke met de Nederlandse vlag erop. Naast het bekleden van kussens en poefjes, een gave schooltas voor mn kids heb ik me nu op een project voor de hondenmand gestort. Een saai hondenkussen kun je op elke hoek van de straat kopen, maar onze honden willen er natuurlijk ook wel een beetje stylish bijliggen natuurlijk.

Met resten stof van de gordijnen en een opengeknipte postzak ben ik aan de slag gegaan. De  gordijnstof en de zak heb ik met de binnenkant op elkaar vastgenaaid. Een kant laat ik open om het kussen er straks in te kunnen stoppen. Nadat de 3 kanten vastzitten (en 3 gebroken naalden en rokende naaimachine verder..)  keer ik de zak binnenstebuiten, het matras er in en wauw..onze hond vind het helemaal cool!



 

ps, bij cabauwsekaatje zijn ook losse zakken verkrijgbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten