zondag 4 november 2012

houten letters en cijfers



Houten letters
Houten letters zijn altijd leuk, ik heb er weer een  creatieve simpel te maken variant op gemaakt.  Gek ben ik op vuilcontainers met afvalhout en dergelijke, voor deze letters heb ik afgezaagde balkjes gebruikt, ze zijn zo’n 10cm hoog en 4cm breed en 2cm diep. Eerst geverfd met grijze matte verf,beetje slordig voor meer verwerd,oud effect vind ik altijd heel sfeervol. Nadat de boel is gedroogd heb ik letters en cijfers gesjabloneerd met zwarte acrylverf. Je kunt natuurlijk enorm variëren, geboortedatum, huisnummer, namen etc .etc. maar ook afbeeldingen zoals hartjes.  Voor de kerst ga ik nog een aantal woorden zoals x-mas, kerst, feest  en engeltjes  maken, dus binnenkort ook te bestellen in de webwinkel of in het atelier verkrijgbaar.
www.dorresteijndesign.nl

www.cabauwsekaatje.nl



 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten