donderdag 1 november 2012

kerstkaartenhuis





Je moet er misschien nog niet echt aan  denken, voor je het weet rollen er weer bergen kerstkaarten op je mat. Vaak prachtige afbeeldingen of lieve teksten, iedere kaart heeft wel een speciaal plekje in huis verdiend. Om nu niet weer met een lint gespannen door de kamer aan te komen heb ik wat bedacht om je kaarten op een originele manier te showen. In het bos vond ik veel mooie dikke takken die al beetje verweerd waren,hoe ouder hoe mooier de kleur en structuur van de tak.  2 dikke kromme takken worden de vorm van het huis/kerstal,voor de voet gebruik ik oud stukje hout waar ik 2 passende gaten in boor. Vorm nu de takken naar boven bij elkaar,knoop ze boven vast en zie daar, de kerststal/kaartenhuis is gereed voor gebruik. Je kunt er nog eindeloos mee varieren door bijv gebruik van lichtjes erin, voor nu heb ik er een ornamentje ingehangen, tegen de decembermaand vervang ik deze voor gehaakte kerstballen en uiteraard de kerstkaarten die met een touw of lint aan de takken geknoopt kunnen worden.
www.cabauwsekaatje.nl
www.dorresteijndesign.nl





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten