donderdag 20 december 2012

buro pimpen

Onze jongste spruit was toe aan een nieuw burootje op zijn kamer, liefst met wat lades en deurtje om zijn spulletjes in op te bergen. Ik kon niet echt een geschikt exemplaar vinden dus toog ik richting kringloop. Ze hadden daar precies wat ik zocht, een middelmaat buro in saai wit mdf. De boel ingeladen en thuis afgenomen met doekje. Vervolgens heb ik het koeiensjabloon wat ook op zijn boekenplank zit gebruikt om het werkblad op te sieren. Op de lades en kastdeur maakte ik made in 2007 en zijn naam. Het kastdeurtje had geen knopje en de sleutel was kwijt. Ik heb er een porceleinen setje klompen opgelijmd wat nu dienst doet als deurknop. De bijgeleverde rode burostoel heb ik weggestopt onder een oude postzak. Zeg nu zelf, toch superstoer kantoortje voor onze spruit..
www.cabauwsekaatje.nl
www.dorresteijndesign.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten