zaterdag 6 oktober 2012

een opkikkertje

Na enkele maanden van ziekenhuisbezoeken en vele artsen is er gelukkig een diagnose gesteld betreft mijn ziektebeeld. Er blijkt wat mis met het evenwichtsorgaan, ik heb 6 dagen in het ziekenhuis gelegen zodat artsen dit konden onderzoeken en met resultaat gelukkig. Nu word je in een ziekenhuis zeker niet heel vrolijk, zeker op de afdeling neurologie waar ik verbleef. Gelukkig was er een hele schare aan familie,vrienden en buurtjes die mij kwamen verblijden met hun bezoekjes, met hen meegebrachte boeketten waren een welkome opkikker op de smaakloze deprimerende afdeling aldaar. Het probleem in zo'n ziekenhuis is vaak het gebrek aan ruimte op dat veel te kleine gammele nachtkastje en dito vazen, er zouden daar toch eigelijk mooie oplossingen voor moeten worden gevonden,want wie knapt r nou niet op van zo'n vrolijke bos zonnebloemen of schattig rozenbosje. De verpleegsters waren ook al niet blij met mijn bloemenzee, ze hadden de vazen al meerdere malen omgestoten en zuchtend kwam er weer een met een dweil aan.
Zelf vind ik de lage vaasjes waar diverse openingen inzitten helemaal ideaal, het zijn eigelijk een aantal losse vaasjes aan elkaar, dit valt niet om en je hebt altijd goed resultaat als je in de verschillende openingen wat bloem en blad stopt, het gaat ook veel langer mee want de stelen zijn korter en houden het dan meestal langer uit op de vaas. Mocht ik me nog eens gaan vervelen ga ik eens met iemand babbelen die over het bloemetjesbeleid in het hospitaal gaat haha.. of een cursus pottenbakken en zelf bergen vazen kleien?? mm, ik ben er nog niet helemaal uit, je hoort t..

www.cabauwsekaatje.nl
www.dorresteijndesign.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten