vrijdag 24 januari 2014

knijper kapstok

Met oud hout kun je van alles maken, ik was alweer op zijn kop aan het spitten in de bouwcontainer en vond een aantal leuke oude balkjes met mooie  gaten erin en dacht die kan ik vast ergens voor gebruiken!  Nadat ze waren opgedroogd heb ik er een licht schuurpapier over gehaald om de grove splinters glad te maken en met dik touw door de gaten een ophanghaak gemaakt.
Met haakjes heb ik al veel kapstokjes gemaakt en zocht iets anders, mijn oog viel op de ouderwetse houten wasknijpers en deze heb ik er op gelijmd met houtlijm. Handig om mooie karten of lieve briefjes aan te bewaren. Met stukje vintage behang heb ik 2 eekhoorns uitgeknipt en met acrylvernis aan beide kanten van de balk geplakt, de combinatie ruw hout met romantische plaatjes geeft mooi effect, ik ben er in ieder geval blij mee!

www.cabauwsekaatje.nl
www.dorresteijndesign.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten