zaterdag 16 november 2013

steigerplank memobord

Met steigerhout kun je vele mooie dingen maken, het is relatief goedkoop en makkelijk te bewerken.
Het leukste toch vind ik als het echt niks kost, dus van een afvalhoop of resten van de timmerman of iets dergelijks. Ik had op een vrije dag een rondje langs de bouwplaats gemaakt en kwam met aardige kofferbak vol gekregen stukken plank, steigerhout en afgezaagde balkjes terug. Op zaterdag is mijn atelier open voor publiek maar vind ik het ook fijn er lekker bezig te zijn. Ik heb van een stuk plank een langwerpig memobordje gemaakt, deze keer met rode cijfers en rood/wit touw opgeleukt.   
Aan beide uiteinden heb ik metalen strips geniet zodat je er ook  magneten op kan doen, tussen het strakgespannen touw kun je kaarten en post bewaren, Altijd wel ergens n plek voor dit leuke bord te vinden.
www.dorresteijndesign.nl

www.cabauwsekaatje.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten